עם ניסיון מקצועי של 20 שנה בתחום, מחלקת הנהלת החשבונות שלנו משרתת במסירות מאות עסקים, ארגונים, עמותות ושותפויות הנהנים מסל פתרונות מקיף ומלא המותאם במיוחד לצרכיו של כל לקוח. צוות העובדים הוותיק והמנוסה של המחלקה מתעדכן באופן שוטף בכל החידושים בתחום ופועל מתוך מחויבות למצוינות בשירות.
שירותי המחלקה כוללים:
הנהלת חשבונות חד צידית וכפולה – אנו מלווים את לקוחותינו לאורך כל מחזור חייהם העסקיים בשירות הכולל:
- ניהול שוטף של החשבונות והרישום בספרים
- ביצוע התאמות שוטפות ורישום מדוייק המשקף את פעילות העסק
- ייעוץ ומתן מענה רציף לעוסקים לגבי בירורים
- הבהרות ושאלות הקשורים לאספקטים החשבונאים של העסק
- תשלום לרשויות המס השונות
- הנפקת דו"חות בקרה מתאימים להנהלה לשם תפעול יעיל וקבלת החלטות מיטבית.
הטיפול בחברות בעלות היקפי פעילות נרחבים כולל גם ביצוע של הנהלת חשבונות כפולה, לרבות התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, וכן ניהול ובקרה על תזרים המזומנים ומעקב שוטף אחר מצבו הפיננסי של העסק.
חשבות שכר והכנת משכורות – המחלקה מספקת שרותי חשבות שכר והכנת משכורות ותשלומי שכר לעסקים בכל הגדלים, החל מעוסק בתחילת דרכו ועד לחברות המעסיקות מדי חודש עשרות עובדים.
כמו כן מסייע צוות המחלקה בייעוץ למנהלים ואנשי משאבי אנוש, בסוגיות הנוגעות לחישוב השכר וההפרשות לעובדים, הנעשה תוך מחויבות חברתית להוגנות כלפי כל הצדדים המעורבים.
החזרי מס לשכירים – למשרד ניסיון רב שנים בטיפול בהחזרי מס לשכירים ובהגשת דו"חות שנתיים לנישומים שאינם מחויבים בכך, על מנת להשיג עבורם במהירות את ההחזרים להם הם זכאים.
עובדי המשרד בקיאים היטב בזכויות הנישומים ופועלים מול נציגי רשויות המס השונות עד לקבלת ההחזר כמגיע בחוק.